Δείτε το πρώτο trailer για το “Drive to Survive”, τη νέα σειρά του Netflix για τη Formula 1 (vid)

Κατηγορία: Motorsports

Η Formula 1 και το Netflix, ανακοινώνουν σήμερα τις λεπτομέρειες της πολυαναμενόμενης ντοκιμαντέρ-σειράς “Formula 1: Drive to Survive”, η οποία θα είναι διαθέσιμη στην υπηρεσία στις 8 Μαρτίου 2019.

Το “Formula 1: Drive to Survive” είναι μια σειρά 10 επεισοδίων. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του αθλήματος που σε μια σειρά όπως αυτή έχει δοθεί αποκλειστική και μεγάλη πρόσβαση στο μεγαλύτερο αγωνιστικό πρωτάθλημα στον κόσμο.

Από τους κατασκευαστές των “Senna” και “Amy”, η σειρά θα αποκαλύψει την αληθινή ιστορία του αθλήματος – όχι μόνο εστιάζοντας στη μάχη για να τον τίτλου του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, αλλά δίνοντας στους οπαδούς μια πραγματική εικόνα για την προσωπική ζωή των ηρώων τους εντός και εκτός της πίστας.

Καθώς η νέα γενιά οδηγών βγαίνει από τις σκιές, η Formula 1 έχει ανοίξει τις πόρτες της για να δώσει άνευ προηγουμένου πρόσβαση στους κορυφαίους οδηγούς, τους διευθυντές των ομάδων και τους ιδιοκτήτες, για να θέσει το σκηνικό για ένα νέο κύμα συγκλονιστικού ανταγωνισμού και προκλήσεων. Η σειρά δεν επικεντρώνεται μόνο σε όλη τη δράση της πίστας, άλλα παίρνει επίσης χρόνο μακριά από τη πίστα για να προσφέρει μια μοναδική εικόνα για τις ομάδες και τους ανθρώπους που κάνουν το πρωτάθλημα αυτό που είναι, το μεγαλύτερο αγωνιστικό θέαμα στον κόσμο.

Η παγκόσμια σειρά θα παρουσιάσει κάθε αγώνα του πρωταθλήματος του 2018, αρχίζοντας στη Μελβούρνη και κορυφώνοντας στον τελικό αγώνα της σεζόν στο Abu Dhabi, όπου το πρωτάθλημα φτάνει στο τέλος και οι βαθμολογίες οριστικοποιούνται.

Ο εκτελεστικός παραγωγός της σειράς είναι ο James Gay Rees, ο οποίος παρήγαγε το επιτυχημένο ντοκιμαντέρ «Senna» του 2010.

Ο διευθυντής των δικαιωμάτων της F1, Ian Holmes, δήλωσε ότι “αυτή η πραγματικά μοναδική σειρά ενσαρκώνει το άθλημα και μας βοηθά να παρουσιάσουμε και να αποκαλύψουμε τις ανείπωτες ιστορίες μέσα και έξω από την πίστα.»

‘’Η συνεργασία με το Netflix για τη δημιουργία μιας πρωτότυπης σειράς μας βάζει στο προσκήνιο να γίνουμε μάρκα μέσων και ψυχαγωγίας και να προσελκύσουμε νέους οπαδούς στο άθλημα’’, πρόσθεσε.

   

Πηγή: f1fan.gr