Στην υπηρεσία των δημοτών μέσω ψηφιακής πλατφόρμας ο Δήμος Ι.Π. Μεσολογγίου

Εκσυγχρονισμός των δημοτικών υπηρεσιών με την πλατφόρμα καταγραφής αιτημάτων Novoville, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δημοτών του.

Ο Δήμος Ι.Π. Μεσολογγίου πρωτοπορεί και ενισχύει τη χρήση νέων τεχνολογιών στις διοικητικές του δομές με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville».

Η επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ των δύο αυτών πλευρών, βρίσκεται στον πυρήνα των προσπαθειών της δημοτικής αρχής. Όραμα και στόχος μας είναι η δημοτική αρχή να ακούει, να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου μας με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και ανιχνεύσιμο.

Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης, καθώς και για την έκδοση πιστοποιητικών. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό AppleiOS και GoogleAndroid. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής, οι δημότες μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για όλες τις ανακοινώσεις, εκδηλώσεις αλλά και για τα νέα μέτρα που λαμβάνει ο Δήμος στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς τους πολίτες.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Στόχος μας είναι να προωθήσουμε την εφαρμογή Novoville ώστε να τη γνωρίσουν όλοι οι δημότες μας και να καταστεί το νέο σύγχρονο εργαλείο που θα επιλέγουν για την καθημερινή επικοινωνία-επαφή με τον Δήμο μας σε όλα τα επίπεδα.

Ο Δήμαρχος Ι.Π. Μεσολογγίου κ. Κώστας Λύρος, δήλωσε σχετικά με τη χρήση της πλατφόρμας Novoville από το Δήμο: «Ο Δήμος μας συνεχίζει να πρωτοπορεί. Οι νέες τεχνολογίες είναι πλέον το όχημά μας για μια νέα αντίληψη διοίκησης των δημοτικών πραγμάτων και εξυπηρέτησης του πολίτη. Κάνουμε ακόμα ένα βήμα στη συμμετοχική διαχείριση του κοινού μας χώρου. Παράλληλα, έχουμε ανοίξει ένα νέο άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας και διάδρασης μεταξύ Δήμου και δημοτών, οδεύοντας προς το μέλλον μαζί. Είμαι αισιόδοξος ότι οι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις υπηρεσίες του Δήμου να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα του τόπου μας, με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής στο Δήμο μας».