Οι Ιταλοί της Ferrari με τον Sebastian Vettel παίρνουν την νίκη του Αυστραλιανού Grand Prix, στον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος του 2017, με εμφατικό τρόπο ταρακουνώντας την Mercedes και τον Lewis Hamilton πως έχουν έρθει για να μείνουν.

Η νίκη του Vettel μας δείχνει πως οι προσπάθειες τις Ferrari απέδωσαν καρπούς, ύστερα από πολλά δύσκολα χρόνια, με την πρώτη νίκη ύστερα από το Grand Prix της Ουγγαρίας το 2015.

Σε έναν αγώνα χωρίς συγκινήσεις στον οποίο τερμάτισαν μόλις τα 13 εκ των 20 μονοθεσιών, ο Vettel μέχρι το πρώτο pit ήταν κοντά στον Hamilton. Ο Βρετανός που μπήκε πρώτος για αλλαγή ελαστικών κόλλησε μετά την έξοδο πίσω από τον Verstappen και αυτό έδωσε μεγάλο πλεονέκτημα στον Seb που έχτισε μια σημαντική διαφορά την οποία στην συνέχεια δεν έχασε ποτέ.

 

Εντυπωσιακές ήταν οι κατατακτήριες της Μελβούρνης, με τον Hamilton να παίρνει την pole position κάνοντας εξαιρετική εμφάνιση. Την δεύτερη θέση απέσπασε ο Sebastian Vettel, ενώ 3ος θα εκκινήσει ο Valteri Bottas. O Kimi Raikkonen θα εκκινήσει από την 4η θέση, ενώ την δεκάδα έκλεισαν οι Verstappen, Grosjean, Massa ,Sainz ,Kvyat και Ricciardo.

Q1

Από νωρίς βγήκαν οι δύο Mercedes και οι δύο Ferrari έτσι ώστε να ξεμπερδέψουν γρήγορα. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι 4 οδηγοί κινήθηκαν σε άλλο ρυθμό και δε δυσκολεύτηκαν να εξασφαλίσουν την είσοδό τους στο Q2. Εξαίρεση αποτέλεσε ο γύρος του Raikkonen ο οποίος δεν ήταν ανταγωνιστικός. Την ίδια στιγμή τα προβλήματα αξιοπιστίας «χτύπησαν» ξανά την McLaren Honda, καθώς ο Vandoorne αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pit ύστερα από εντολή της ομάδας. Κάτι παραπάνω από αρκετός ήταν και ο γύρος του Ricciardo με τα ultra soft και σκαρφάλωσε στην 4η θέση. Παράλληλα, ο Raikkonen, επίσης με τα ultra soft πέτυχε σπουδαία επίδοση και ανέβηκε στην 2η θέση η οποία τον οδήγησε στο Q2. Εκτός Q2 έμειναν οι Giovinazzi, Magnussen, Vandoorne, Stroll και Palmer.

Από το 2008 και το πρώτο πρωτάθλημα του Χάμιλτον με McLaren Mercedes έχουμε να ζήσουμε τέτοια περίοδο. Η F1 ξεκινά χωρίς να υπάρχει φαβορί για τον τίτλο.

TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Τα φετινά μονοθέσια φέρουν φαρδύτερα ελαστικά και έχουν φαρδύτερα αμαξώματα. Επιπλέον επετράπη για πρώτη φορά η εξέλιξη των υβριδικών μηχανών από την εποχή (2014) που η F1 πέρασε στην υβριδική τεχνολογία. Είναι η πρώτη φορά στην 68χρονη ιστορία του θεσμού που γίνονται αλλαγές ώστε να καταστούν ταχύτερα τα μονοθέσια. Παραδοσιακά οι αλλαγές είχαν σα στόχο την επιβράδυνση τους.

Στόχος των φετινών αλλαγών είναι να κατασκευαστούν τα ταχύτερα μονοθέσια στην ιστορία του θεσμού. Κρίνοντας από τους χρόνους των δοκιμών εξέλιξης αυτό επετεύχθη και όχι μόνο. Τα νέα μονοθέσια έχουν πολύ πιο δραματική μορφή είναι αναμφίβολα πολύ πιο θεαματικά. Τολμώ να πω ότι η κίνησή τους είναι βίαια όπως πρέπει να είναι η κίνηση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου και δη μονοθεσίου F1.

Οι αλλαγές των κανονισμών όπως φάνηκε και στις δοκιμές εξέλιξης ανέτρεψαν πολλές ισορροπίες. Η Ferrari έχει φτιάξει ανταγωνιστικό μονοθέσιο και αρκετοί εκτιμούν ότι θα είναι σε θέση να κοντράρει φέτος στα ίσα τις Mercedes. Μη ξεχνάμε πως τα τελευταία 3 χρόνια τα ασημί βέλη πήραν 51 νίκες σε 59 αγώνες. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Νίκο Ρόσμπεργκ αποχώρησε από την ενεργό δράση και φέτος στη θέση του βρίσκεται ο ταλαντούχος νεαρός Φινλανδός οδηγός, Βάλτερι Μπότας.

Ο Φελίπε Μάσα ανέβαλε την αποχώρησή του και θα οδηγεί φέτος για τη Williams. 

Στη Ferrari o Κίμι Ράικονεν, ο τελευταίος πρωταθλητής με την Ιταλική ομάδα πίσω στο 2007, δείχνει ευτυχισμένος που έχει στα χέρια του ένα μονοθέσιο με σταθερό, σχεδόν βιδωμένο εμπρός μέρος όπως ο ίδιος το περιγράφει. Ο Ράικονεν έχει ένα ιδιαίτερο στυλ οδήγησης, μεταφέρει μεγάλη ταχύτητα στην είσοδο της στροφής και βασίζεται πολύ στη σταθερότητα του εμπρός μέρους. Μια σταθερότητα που μέχρι ένα βαθμό οφείλεται στα κατά 25% φαρδύτερα ελαστικά της Pirelli. Ειδικά τα εμπρός ελαστικά είναι κατά 6cm φαρδύτερα.

 

Στο λιμάνι Μεσολογγίου έγινε η υποδοχή 63 αστραφτερών καλλονών που συμμετέχουν στο 45ο Διεθνές Ράλι ΦΙΛ.Π.Α., διοργανωμένο από το σωματείο «Φίλοι του Παλαιού Αυτοκινήτου».

Πρόκειται για παλιά αυτοκίνητα, μοντέλα από το 1920 έως και το 1986, με πληρώματα από την Ελλάδα, την Αυστρία, την Κύπρο και την Ιταλία, που τιμούν με την συμμετοχή τους την εκδήλωση, που γίνεται υπό την εποπτεία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιού Αυτοκινήτου FIVA. Οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στις κατηγορίες “Regularity” με ένα «αγωνιστικό» πνεύμα και αρκετές δοκιμασίες ακριβείας και “Touring” μια πιο «τουριστική» προσέγγιση με ελάχιστες δοκιμασίες ακριβείας.

Η διαδρομή και των δυο κατηγοριών είναι κοινή. Τα αθηναϊκά πληρώματα ξεκίνησαν σήμερα από την πλατεία Εθνικής Αντίστασης της Λιβαδειάς, και διασχίζοντας διαδρομές πότε ορεινές και πότε παράκτιες, έφθασαν στη Ναύπακτο, όπου επισκέφθηκαν το κάστρο. Η Ναύπακτος ήταν και το σημείο εκκίνησης για τα αλλοδαπά πληρώματα που ήρθαν από την Ευρώπη, μέσω του λιμανιού της Πάτρας.

Ο τερματισμός της πρώτης ημέρας έγινε στο λιμάνι Μεσολογγίου με τα αυτοκίνητα να παραμένουν στο χώρο, καθώς τα πληρώματα θα διανυκτερεύσουν στο ξενοδοχείο Theoxenia. Αύριο θα αναχωρήσουν για τη Λευκάδα, που είναι και το επίκεντρο του Ράλι, καθώς εκεί θα παραμείνουν για δυο ημέρες για την ολοκλήρωση της εκδήλωσης με την απονομή επάθλων στους νικητές.

Κείμενο: ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

Πηγή: www.aixmi-news.gr

 

 

 

 

«Με μεγάλη χαρά η Volvo Car Hellas υποστηρίζει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ορεινής Ποδηλασίας Cross Country! Η ευτυχής συγκυρία του κοινού ονόματος “Cross Country” ανάμεσα σε μερικά από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της σουηδικής μάρκας και του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ορεινής Ποδηλασίας, είναι η ιδανική αφορμή και το V60 CrossCountryD4 το πιο ταιριαστό αυτοκίνητο!».

Με αυτά τα λόγια, ο Γιάννης Πετούλης, Προέδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της VolvoCarHellas, σχολίασε την παρουσία της Volvo, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ορεινής ποδηλασίας CrossCountry, το οποίο θα διεξαχθεί την άλλη εβδομάδα (15-16 Ιουλίου) στη Ναύπακτο.

«Η Volvo είναι η μάρκα που ουσιαστικά “εφηύρε” την Cross Country κατηγορία το 1997, παρουσιάζοντας πρώτη μοντέλα με αυτό το όνομα, με δυνατότητες κίνησης σε κάθε δρόμο, για όσους έχουν ένα πιο ενεργό και δυναμικό lifestyle, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για πιο απολαυστική οδήγηση! Ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλους τους αθλητές», συμπλήρωσε.

 

Σε αναβολή του Drag Day Μεσολογγίου που ήταν προγραμματισμένο για το προσεχές Σαββατοκύριακο 30-31 Ιανουαρίου προχώρησαν οι διοργανωτές με αφορμή τις απεργιακές κινητοποιήσεις των πλοίων και το κλείσιμο των δρόμων από τους αγρότες.

 

 

           

           

 

Τελευταια νεα

logo blue

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ 

Contact Us

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Website: http://www.aitosports.gr